Werkwijze van MarketingMadame

Welkom, je bent jezelf blijkbaar aan het verdiepen in MarketingMadame. Dat vind ik heel leuk! Ik vertel je hier wat je van mij mag verwachten, zo weet je nog beter of wij een match zullen zijn.

Marketing gaat over beleving, karakter, identiteit, persoonlijkheid én die kan ik alleen vangen als ik op locatie werk. Want marketing is geen afdeling, het zit door je hele bedrijf, dus ik ook! 

Bekijk al mijn marketingtrainingen

Ik train je op jouw eigen locatie of ik train je op een locatie ergens in Nederland in groepsverband.
Naar alle Marketingtrainingen

De 10 gele regels van MarketingMadame

Mijn werkwijze? Laat ik dat op een creatieve manier aan je duidelijk maken. De 10 gele regels typeren mijn manier van werken, het is de basis van mijn bedrijf.

1. Marketing is geen afdeling, het zit door je hele bedrijf
2. Als we het doen, doen we het goed
3. De strategie is de basis
4. Kwetsbaarheid is krachtig
5. Geen training zonder spelend leren
6. Voor creativiteit maak je tijd
7. Een training is een cadeau aan jezelf (of je bedrijf), ik hang de slingers voor je op
8. Als je iets wilt, dan lukt het!
9. Wat wil je bereiken? Zonder duidelijk doel, geen duidelijk plan
10. Radicaal jezelf kunnen zijn

Mijn rol binnen jouw organisatie

Je gaat met mij aan de slag omdat ik vanuit een marketingoogpunt naar jouw gehele organisatie kijk. Ik ben jouw samenwerkingspartner, jouw klankbord, ik kan met jou in detail kijken maar ook vanuit een helikopterview.

Ik ben er om samen met jou, jouw bedrijf naar een volgend succes te brengen.

Marketing is geen afdeling, het zit door je hele bedrijf. Dus ik ook. Ik analyseer, ik stel vast en ik ga de confrontatie aan waar nodig. Ben je klaar om samen aan de slag te gaan?

Marketing is geen afdeling, het zit door je hele bedrijf

Hoe kijk ik naar marketing?

Marketing staat nooit stil, het is continu aan verandering onderhevig. Dat betekent dat je op de hoogte moet zijn wat er om je heen gebeurt, dat je meegaat in de trends die bij je passen en tegelijkertijd jezelf kunt blijven zijn. Het is zeg maar net als het echte leven!
Marketing is een onwijs mooi vak waar heel veel gebieden samenkomen: mensen, het brein, vormgeving, technologie etc. Ik kijk vooral graag naar de menselijke kant, wat gaat er in mensen om? Hoe maken ze keuzes? Hoe kan ik ze het beste bereiken? En hoe kan ik dat op een manier doen die past bij mijn merk?