Ben jij klaar om jouw marketingkennis te verhogen?

Marketing gaat over beleving, karakter, identiteit, persoonlijkheid én die kan ik alleen vangen als ik op locatie werk. Want marketing is geen afdeling, het zit door je hele bedrijf, dus ik ook! 

Marketing gaat over beleving, karakter, identiteit, persoonlijkheid én die kan ik alleen vangen als ik op locatie werk. Want marketing is geen afdeling, het zit door je hele bedrijf, dus ik ook! 

Bekijk al mijn marketingtrainingen

Ik train je op jouw eigen locatie of ik train je op een locatie ergens in Nederland in groepsverband.
Naar alle Marketingtrainingen

Marketingscan

Voordat ik bij het bedrijf start, stel ik eerst een marketingplan op.

Onderdelen

De volgende zaken komen aan bod: 

  • Wat gebeurt er momenteel op marketinggebied?
  • Wat voor strategie wordt er nu gehanteerd?
  • Hoe doet de website het op dit moment?
  • Wat gebeurt er op social media?
  • Wat straal je bedrijf momenteel uit?
  • Waar is er ruimte voor verbetering?
 

Tarieven

* Prijzen zijn exclusief reiskosten en btw.

Op locatie

Ik werk het liefst bij bedrijven op locatie zodat de lijnen kort blijven, we snel kunnen schakelen en ik het bedrijf snel leer kennen.

Onderdelen

Is de afstand te groot? Dan hebben we maandelijks een online meeting van +/- een uur. En voer ik het werk uit vanuit mijn kantoor in Nieuw-Beijerland.

De frequentie van de afspraken is afhankelijk van de bedrijfsgrootte, doelen en de omvang van de werkzaamheden.

Tarieven

* Prijzen zijn exclusief reiskosten en btw.

Trainingen

Zoals je op de website kunt zien, geeft MarketingMadame ook verschillende soorten trainingen. Deze kunnen in groepsverband of 1-op-1 worden gevolgd. 

Deze trainingen worden aangeboden

Schrijf je in voor één van de trainingen óf vraag een incompanytraining aan. 

MarketingMadame ontwikkelt continu nieuwe trainingen die aansluiten op de trends in de markt. Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Internal branding

Bij internal branding zorg je ervoor dat het merk niet alleen aan de buitenkant goed bekend staat, ook de medewerkers begrijpen het merk en handelen er naar.

Onderdelen

  • Strategiesessies 
  • Interviews met medewerkers en klanten
  • Opstellen brandbook
  • Opstellen actieplan
  • Trainingsoverzicht voor het team om het merk te implementeren

De frequentie van de afspraken is afhankelijk van de bedrijfsgrootte, doelen en de omvang van de werkzaamheden.

Tarieven

* Prijzen zijn exclusief reiskosten en btw.