DE WAARDEPROPOSITIE IN KAART

In één dag zorg ik ervoor dat jij weer vooruit kunt met je social media. Je weet hoe je het beste kunt communiceren, welke elementen belangrijk zijn en hoe je blijft analyseren en optimaliseren. 

De waardepropositie in kaart

Zodra ik een project opstart, kijk ik als eerste naar de website om het bedrijf te leren kennen. Na gesprekken met personeel ontdek ik vaak dat de website niets toevoegt aan het bedrijf, maar vooral een opsomming is van diensten en producten.

Dat hoor ik ook vaak terug in de gesprekken tussen medewerkers en potentiële klanten. Wie niet op de hoogte is van de waarde van de onderneming, kan dat ook niet overbrengen op de gesprekspartner. Soms vertellen medewerkers zelfs allemaal een ander verhaal, waardoor het bedrijf verschillende merkbeelden krijgt. Herkenbaar? Deze training helpt je de waardepropositie van jouw bedrijf in kaart te brengen.

Herken jij jezelf hierin?

  • Je vindt het lastig om aan anderen uit te leggen wat jouw waarde is.
  • Je omschrijft veel diensten, maar niet wat ze de ander op kunnen leveren.
  • Je weet wel wat je kunt, maar niet precies of dat aansluit op je klanten.
  • Je website is volledig gericht op producten of diensten, maar straalt geen identiteit uit.

In deze training leer je:

  • Hoe je de klant zorgvuldig in kaart brengt.
  • Hoe je jouw sterke punten centraal stelt.
  • Hoe je de verwachtingen van jouw klant kunt overtreffen.
  • Hoe je analyseert op welke manier je nog beter kunt inspelen op de klant.
  • Hoe je jouw marketingkanalen doorloopt.

Wat levert de training je op?

  • Je creëert één verhaal voor al je kanalen.
  • Je personeel voert betere salesgesprekken.
  • Je weet de verwachtingen van de klant te overtreffen.
  • Je levert producten en diensten, die daadwerkelijk aansluiten op je klant.

Hoe ziet de trainingsdag eruit?

  • De dag duurt ongeveer van 9:00 – 17:00, dit is afhankelijk van de dynamiek en het enthousiasme.
  • Tijdens het eerste kopje koffie of thee bespreken we hoe het met je bedrijf gaat, waar jij je energie uit haalt en wat je van de training verwacht. Daarna gaan we aan de slag met het in kaart brengen van jouw klant, wat we heel goed uitdiepen. Ik behandel de stof op een relaxte en ontspannen manier, waarbij er volop ruimte is voor vragen.
  • Na de lunch bespreken we hoe jouw bedrijf aansluit op de klant om vervolgens te kijken of de ‘fit’ tussen jou en je klant ook goed doorgevoerd is in je marketinguitingen en -activiteiten.
  • Op weg naar huis kom je tot rust met je eigen muziek en vallen alle puzzelstukjes op hun plek. De eerste contentideeën borrelen meteen al op!

De eerste stap vooruit: jouw aanmelding!

Deze training is geschikt voor zowel zzp’ers als ondernemingen. Wil je de training individueel volgen, dan is jouw investering € 695,- exclusief 21% btw. In dat geval nodig ik je uit op mijn kantoor.

Voor een incompanytraining maak ik een offerte op maat.

Twijfel je nog of heb je vragen? Geen probleem, bel of mail me gerust. Ik kijk ernaar uit je verder te helpen met een sterke waardepropositie!