SUCCESVOL CUSTOMER JOURNEY MAPPING

Je klant begrijpen en echt raken begint bij het in kaart brengen van de reis die hij aflegt. Door te weten wanneer hij welke informatie zoekt of in contact staat met je bedrijf, kun jij hem veel beter bedienen. 

Succesvol customer journey mapping

Ik zag pas hoeveel business ik liet liggen, toen ik mijn customer journey had uitgewerkt. Een klantreis in kaart brengen, doe je dus niet voor niks. Weet ik uit ervaring! Vind je het lastig om content te verzinnen? Merk je dat jouw e-mails weinig reacties opleveren en vraag je je af waarom er geen conversie plaatsvindt? Door jouw klantreis te visualiseren, weet je precies waar winst is te behalen.

Tijdens deze training brengen we jouw klantreis in kaart en onderzoeken we elk contactmoment met de klant. Na afloop weet je wanneer je welke content moet delen. Zodat je de klant door de verschillende fases helpt en er een conversie plaatsvindt. 

In deze training leer je:

  • Wie jouw klant is en wat hij of zij van je nodig heeft.
  • Hoe je jouw huidige klantreis in kaart brengt.
  • Hoe je offline en online touchpoints (contactmomenten) markeert.
  • Hoe je erachter komt waar je welke content kunt delen.
  • Hoe je de touchpoints onderzoekt.
  • Hoe je de benodigde klantreis uitstippelt.

Wat levert de training je op?

  • Je kent je klanten beter, waardoor je beter op hun behoeftes kunt inspelen.
  • Al jouw marketingkanalen zijn afgestemd op de juiste klantfase.
  • Je weet je klant aan te spreken met aantrekkelijke content.
  • Je marketingactiviteiten krijgen meer impact.

Hoe ziet de trainingsdag eruit?

  • De dag duurt ongeveer van 9:00 – 17:00, dit is afhankelijk van de dynamiek en het enthousiasme.
  • We starten met een kopje koffie of thee en bespreken waarom deze training je aanspreekt.
  • Na de koffie gaan we het klantprofiel invullen. Aan de hand van het klantprofiel stippelen we de klantreis uit. Ik behandel de stof op een relaxte en ontspannen manier, waarbij er volop ruimte is om vragen te stellen.
  • Na de lunch werken we contactmomenten met de klant zorgvuldig uit, zodat jij op het juiste moment de juiste informatie deelt.
  • Op de terugweg naar huis bedenk je met welk marketingkanaal je als eerste aan de slag gaat!

De eerste stap vooruit: jouw aanmelding!

Deze training is geschikt voor zowel zzp’ers als ondernemingen. Wil je de training individueel volgen, dan is jouw investering € 695,- exclusief 21% btw. In dat geval nodig ik je uit op mijn kantoor.

Voor een incompanytraining maak ik een offerte op maat.

Twijfel je nog of heb je vragen? Geen probleem, bel of mail me gerust. Ik kijk ernaar uit je verder te helpen met een sterke customer journey!