MARKETINGTRAINING | 1 dag
Succesvol Customer Journey Mapping
Je klant begrijpen en echt raken begint bij het in kaart brengen van de reis die hij aflegt. Door te weten wanneer hij welke informatie zoekt of in contact staat met je bedrijf, kun jij hem veel beter bedienen.
- N.t.b
- Utrecht
- 1 dag
- Max. 8
- 475,- excl. 21% BTW
Succesvol customer journey mapping
Ik zag pas hoeveel business ik liet liggen, toen ik mijn customer journey had uitgewerkt. Een klantreis in kaart brengen, doe je dus niet voor niks. Weet ik uit ervaring! Vind je het lastig om content te verzinnen? Merk je dat jouw e-mails weinig reacties opleveren en vraag je je af waarom er geen conversie plaatsvindt? Door jouw klantreis te visualiseren, weet je precies waar winst is te behalen.
Tijdens deze training brengen we jouw klantreis in kaart en onderzoeken we elk contactmoment met de klant. Na afloop weet je wanneer je welke content moet delen. Zodat je de klant door de verschillende fases helpt en er een conversie plaatsvindt.
In deze training leer je:
- Wie jouw klant is en wat hij of zij van je nodig heeft.
- Hoe je jouw huidige klantreis in kaart brengt.
- Hoe je offline en online touchpoints (contactmomenten) markeert.
- Hoe je erachter komt waar je welke content kunt delen.
- Hoe je de touchpoints onderzoekt.
- Hoe je de benodigde klantreis uitstippelt.
Wat levert de training je op?
- Je kent je klanten beter, waardoor je beter op hun behoeftes kunt inspelen.
- Al jouw marketingkanalen zijn afgestemd op de juiste klantfase.
- Je weet je klant aan te spreken met aantrekkelijke content.
- Je marketingactiviteiten krijgen meer impact.
Hoe ziet de trainingsdag eruit?
- De dag duurt ongeveer van 9:00 – 17:00, dit is afhankelijk van de dynamiek en het enthousiasme.
- We starten met een kopje koffie of thee en bespreken waarom deze training je aanspreekt.
- Na de koffie gaan we het klantprofiel invullen. Aan de hand van het klantprofiel stippelen we de klantreis uit. Ik behandel de stof op een relaxte en ontspannen manier, waarbij er volop ruimte is om vragen te stellen.
- Na de lunch werken we contactmomenten met de klant zorgvuldig uit, zodat jij op het juiste moment de juiste informatie deelt.
- Op de terugweg naar huis bedenk je met welk marketingkanaal je als eerste aan de slag gaat!
De eerste stap vooruit: jouw aanmelding!
Doelgroep
Deze training is geschikt voor zzp’ers, ondernemers, marketeers, contentmarketeers, social media marketeers, digital marketeers etc.
Locatie
Restaurant Vroeg
Achterdijk 1
3981 HA Bunnik (Utrecht)
Aantal dagen
1 dag
Tijdstip
9:30-16:30 uur
Investering
€475,- excl. btw. voor 1 dag p.p.
Inclusief
- Catering gedurende de dag
- Trainingsmaterialen
- Certificaat
- Boek
Training incompany
Deze training kan ook incompany worden gegeven bij jou op kantoor. Wil je weten wat de kosten hiervan zijn? Vraag dan een incompany offerte aan.
Twijfel je nog of heb je vragen? Geen probleem, bel of mail me gerust. Ik kijk ernaar uit je verder te helpen met een sterke strategie!
Meld je nu aan voor deze training!
Wil je meer weten? Soms is het eenvoudiger om zelf jouw eigen belafspraak in te plannen!
Nancy Klompenhouwer22/04/2024Hele leuke en leerzame cursusdag. Irene kan goed luisteren, is creatief en heeft veel kennis. Door die combinatie geeft Irene je, gericht op jouw bedrijf, inzichten en veel inspiratieAlbert Rosenbrand10/04/2024Irene heeft voor StartSmart Hoeksche Waard een fantastische avond georganiseerd die naast zeer informatief ook nog eens zeer vermakelijk was. Vol praktische tips en oefeningen waarmee de leden van StartSmart direct mee aan de slag konden. Veel dank!Rian Van Der Ree23/02/2024In december heb ik de training Authentiek op LinkedIn gevolgd bij Irene van MarketingMadame. Het was een erg leerzame, maar vooral ook inspirerende training! Er werd gebruik gemaakt van veel verschillende werkvormen, zodat het geen moment saai was om er te zijn. In een groep van 8 mensen was er aandacht voor iedereen! Aanrader! Rian van der ReeMarcella Giessen18/01/2024In december '23 heb ik een 2-daagse training Authentiek op LinkedIn gevolgd. Door alle oefeningen ben je bezig met jezelf en je bedrijf. Nadenken over bijvoorbeeld het 'Why, How & What-model' geeft je weer inzicht in waarom je de dingen doet die je doet. Ook het bedenken welke onderwerpen er allemaal zijn om over te schrijven zorgt ervoor dat je inziet hoeveel je kunt posten. Met als resultaat: dat ik gemakkelijker en betere berichten op LinkedIn post. Naast het feit dat ik het nu eindelijk leuk vind om te doen, ben ik ook zichtbaar op LinkedIn.albert van den berg16/01/2024Afgelopen december de 2-daagse training 'authentiek op LinkedIn' gevolgd. Het was een erg leuke en leerzame training. Ik heb een hoop geleerd over LinkedIn, hoe het werkt en hoe je het in kan zetten, tegelijk ook een hoop geleerd over mijzelf. Het was erg prettig dat we met 8 personen waren met verschillende karakters en beroepsgroepen en toch samen als groep een hoop bereikt hebben.Annemarie Burgemeester03/12/2023Door de workshop met Irene bij #Lein heb ik zoveel meer kennis gekregen over social media en branding. Dat wat ik altijd al had willen weten kwam veelvuldig langs. Smaakt naar meer.Gertruda Ouwehand25/11/2023Een leuke en leerzame ervaring rijker! Irene is kundig en bekwaam. Ze werkt met eigen materiaal wat inzicht geeft in marketing in algemene zin. Daarnaast inzicht in welke tools ik kan inzetten voor mijn marketing en praktijkvoorbeelden die ik direct kan toepassen.Hans De Jonge04/09/2022Echt een topper in haar vak!Eline Verhoef20/07/2022Samen met Irene een marketingdag bij mij thuis gehad. Het was een ontzettend leerzame en vooral ook gezellige sessie. Ik weet nu veel beter waar mijn bedrijf voor staat en waar ik heen wil. Irene onwijs bedankt! :DCindy Mattijssen23/06/2022Irene is een positief mens, die toffe GIFs heeft gemaakt voor mijn bedrijf. Snel en creatief.Google waardering: 4.8 van 5, gebaseerd op 21 recensies