Social media training

Bijna elke organisatie heeft ergens op de website een rijtje staan met social media kanalen. LinkedIn, Facebook, Instagram en You Tube zijn vaak al standaard en dan kun je ook vaak nog via Whatsapp de klantenservice bereiken. Maar welk idee zit hierachter? Hebben ze hiervoor een strategie uitgezet? En hoe meet je het succes van jouw investering?

Tijdens deze 1 daagse training worden alle social media op een rij gezet en één voor één besproken. Wat kost adverteren? Is er een minimum bedrag? Welke doelgroep horen bij welk social media. Klopt het bijvoorbeeld dat Instagram zich richt op jongeren? Welke leeftijd dan precies. Het onderwerp contentkalender wordt ook besproken omdat vooraf keuzes maken van belang is. Met behulp van verschillende online tools is het mogelijk om de huidige online prestatie te beoordelen. Wat gaat er goed en wat kan beter?

Wat kun je verwachten?

  • Kun je een social media strategie opstellen en plannen (een contentkalender)
  • Ben je bekend met de kosten van het adverteren op social media.
  • Kun je zelf een advertentie maken en publiceren.
  • Werk je met een eigen contentstrategie die past bij jouw organisatie

Wat zijn de kosten?

De Social Media training duurt 1 dag, tegen een tarief van €600,- *

Waar vindt het plaats?

Je kunt bij het formulier aangeven welke locatie jouw voorkeur heeft. Marketingmadame rijdt door het hele land!

Hoe groot is de groep deelnemers?

Het is een 1-op-1 sessie! Mocht je collega’s of andere teamleden mee willen nemen, dan zijn deze welkom zolang het allemaal maar over hetzelfde bedrijf gaat. Ik wil mijn volledige aandacht kunnen besteden aan één onderneming.

* Prijs is exclusief reiskosten en btw.

Inschrijven