Familie Pos Collection

Vorig jaar was de serie “Helemaal het einde” voor het eerst te zien bij RTL 4. Voor degene die niet bekend is met het programma, het is een programma waarin 3 Nederlandse families een onderneming starten in een ander land. In 2017 was het Chili, dit jaar wordt het programma opgenomen in Kaapverdië. In de serie van vorig jaar stal de Familie Pos de show en dat was natuurlijk niet zonder reden. Vandaag vertel ik waarom dit gezin en hun onderneming zo’n succes zijn geworden!

Ze waren onderscheidend

In de serie maakte de familie Pos zich niet geliefd onder de andere gezinnen. Ze deden namelijk alles anders dan de andere gezinnen. Ze lieten al snel een huis bouwen en schafte luxe spullen aan om hun leven zo comfortabel mogelijk te maken. Dit allemaal, om zich zo snel mogelijk te kunnen focussen op hun onderneming, ze kwamen met een doel en gingen daar recht op af.

Familie Pos op Social Media

Daarnaast was de familie Pos helemaal zichzelf in het programma (althans, dat neem ik aan). Ze waren ontzettend hilarisch en waarschijnlijk konden veel Nederlanders zich herkennen in het gezinsleven van de Familie Pos. Dit resulteerde in een Fanpage voor de Familie Pos die op dit moment ruim 100.000 volgers heeft en zo’n 95.000 likes. Dat zijn getallen waar menig bedrijf jaloers op zal zijn! Hoe dit kan? De familie heeft natuurlijk veel bekendheid gekregen dankzij TV maar hun simpele oprechte berichtjes spreken mensen aan. De volgers worden meegenomen in hun leven en daar houden Nederlanders van!

Het merk werd al snel een groot succes

Bij het opzetten van de Familie Pos collection is aan elk detail gedacht, een mooie fles, een goed etiquette en een echte Chileense wijnboer. De Famlie Pos collection begon met een frisse Prosecco. Dat was een verstandige keuze om mee te beginnen, het is een drank die door veel mensen gedronken wordt en is daarnaast leuk om cadeau te geven. Ze sloten daarnaast een grote deal met wijnvoordeel.nl waardoor de wijn voor iedereen tegelijk beschikbaar was.

En elke keer op het moment dat je denkt “Nu kennen we dat drankje wel”, komen ze weer met een nieuwe wijn aan. Na de prosecco volgde er een rosé prosecco die gevold werd door een witte en een rode wijn. Sinds deze zomer is er ook een Rosé wijn aan de collectie toegevoegd. Maar het leukste van allemaal de Chardonnay-Sauvignon Blanc heeft een gouden medaille gewonnen voor zijn intens frisse smaak. Laat ik nu net nog een flesje in de koelkast hebben staan 😉 (notitie: Die is dus al op….Erg lekker!) 

De website van Familie Pos Collection

De website van de Familie Pos Collection ziet er gelikt uit! De uitstraling van de website past precies bij de flessen. Er is niet veel informatie op de website te vinden, maar ze hebben we geprobeerd een stukje storytelling te doen per product. Daarnaast zag ik dat er een nieuw product is toegevoegd, 75% dark chocolate. Wanneer je op de producten klikt, kom je automatisch op de website van wijnvoordeel.nl terecht, best een intieme samenwerking dus! 

Eindconclusie: Ik hoop dat de Familie Pos dit succes voort kan blijven zetten. Het vergt natuurlijk veel inspanning om je fans telkens weer te verrassen met nieuwe, leuke en kwalitatief goede producten. Want ja, ook fans gaan een keer over op iets anders.

2018-09-27T07:22:38+00:00

Reageer op dit artikel

avatar
  Subscribe  
Abonneren op