allround marketeer

Yes ik noem mezelf een allround marketeer terwijl de trend is dat iedereen zichzelf een specialist of expert noemt. Allereerst vind ik het moeilijk om mezelf een expert te noemen, ook wanneer ik mezelf op één marketingactiviteit zou storten zou ik het niet zo snel doen. Daarom een: allround marketeer.

Elke keer een nieuwe marketingtrend

Ik vind het heerlijk om mezelf keer op keer te verdiepen in een marketingtools, marketingstrategieën of nieuwe theorieën. Bij marketing staat niks op zichzelf, alles werkt met elkaar samen en hebben veel gelijkenissen. Elk social media kanaal heeft dezelfde gedachtegang qua algoritme. Pinterest advertentiebeheer heeft veel gelijkenissen met facebook advertentiebeheer. Zo kan ik natuurlijk nog even doorgaan!

Vandaag een idee morgen uitgevoerd

Ondernemers hebben vaak op het laatste moment een goed idee en dat moet dan snel worden uitgevoerd. Dat kan behoorlijk lastig zijn als je social media, webdesign, grafische vormgeving en e-mailmarketing apart uitbesteedt. Denk vooral aan alle communicatie die er nodig is om iets van de grond te krijgen. De één kan niet aan de slag voordat de rest is gestart en vaak ligt het nog niet in lijn met elkaar. Tussen de partijen is vaak ook communicatie nodig die ook voor jouw rekening komt. Kostbaar dus!

Wij van WC eend adviseren WC eend

Wil je objectief advies van wat je met je marketing aan moet, wil je weten wat echt bij jouw bedrijf past en wat bij jou gaat werken? Dan is een allround marketeer jouw partner in crime. Vanuit een strategie denken en daarbij de juiste tools pakken!

Omdat je niet met een specialist werkt, kan een allround marketeer je ook adviseren op andere gebieden. Leg je probleem of vraagstuk neer en er kunnen verrassende dingen naar voren komen!

 Even samengevat:

  • Minder communicatie nodig want je hoeft maar één keer je opdracht neer te leggen
  • Je houdt de kosten lager en inzichtelijker omdat er minder communicatie nodig is
  • Alles kan snel geregeld zijn omdat je niet afhankelijk bent van verschillende personen
  • Je krijgt marketingadvies op verschillende gebieden