Marketing cases
Op deze pagina kom je te weten wat mijn klanten van mij vinden, hoe de samenwerking is en wat ik voor ze doe. En wie weet is mijn volgende samenwerking met jou!
- Mijn werkwijze
- Bekijk alle marketingtrainingen
Smit Maassluis
Smit Maassluis is een groothandel in gereedschappen, machines en PBM’s. Ze kwamen bij mij terecht omdat ze meer focus wilden op de webshop. Ondertussen gaat mijn werk veel verder dan dat en ben ik de spin in het web. Luister zelf naar wat Peter over mij te vertellen heeft.
Vechtdal Hooglanders
Dennis is een klant van het eerste uur. Wat begon met een social media berichtje is uitgegroeid tot het oppakken van alle marketingwerkzaamheden. Ik vind het ontzettend gaaf om de ondernemersmentaliteit van Dennis te zien. Maar wat vindt Dennis van Marketingmadame?
Karpack
Karpack is een groothandel in verpakkingen van karton. Ze hadden al een grote naam in de agri sector, maar ze wilden de e-commerce sector verder gaan bedienen. Mij werd gevraagd om de e-commerce tak op een succesvolle manier neer te zetten. Hierbij was ik ondersteunend aan de sales.
Desiree Orij26/04/2024Ik heb de trainingsdag social media strategie gevolgd bij Irene. En dat is me goed bevallen: ik kan nu een strategie maken, een format bedenken, mijn merkwaarden benoemen. Irene is creatief, luistert goed, en denkt mee. De materialen die ze gebruikt en uitdeelt zijn prachtig!Nancy Klompenhouwer22/04/2024Hele leuke en leerzame cursusdag. Irene kan goed luisteren, is creatief en heeft veel kennis. Door die combinatie geeft Irene je, gericht op jouw bedrijf, inzichten en veel inspiratieAlbert Rosenbrand10/04/2024Irene heeft voor StartSmart Hoeksche Waard een fantastische avond georganiseerd die naast zeer informatief ook nog eens zeer vermakelijk was. Vol praktische tips en oefeningen waarmee de leden van StartSmart direct mee aan de slag konden. Veel dank!Rian Van Der Ree23/02/2024In december heb ik de training Authentiek op LinkedIn gevolgd bij Irene van MarketingMadame. Het was een erg leerzame, maar vooral ook inspirerende training! Er werd gebruik gemaakt van veel verschillende werkvormen, zodat het geen moment saai was om er te zijn. In een groep van 8 mensen was er aandacht voor iedereen! Aanrader! Rian van der ReeMarcella Giessen18/01/2024In december '23 heb ik een 2-daagse training Authentiek op LinkedIn gevolgd. Door alle oefeningen ben je bezig met jezelf en je bedrijf. Nadenken over bijvoorbeeld het 'Why, How & What-model' geeft je weer inzicht in waarom je de dingen doet die je doet. Ook het bedenken welke onderwerpen er allemaal zijn om over te schrijven zorgt ervoor dat je inziet hoeveel je kunt posten. Met als resultaat: dat ik gemakkelijker en betere berichten op LinkedIn post. Naast het feit dat ik het nu eindelijk leuk vind om te doen, ben ik ook zichtbaar op LinkedIn.albert van den berg16/01/2024Afgelopen december de 2-daagse training 'authentiek op LinkedIn' gevolgd. Het was een erg leuke en leerzame training. Ik heb een hoop geleerd over LinkedIn, hoe het werkt en hoe je het in kan zetten, tegelijk ook een hoop geleerd over mijzelf. Het was erg prettig dat we met 8 personen waren met verschillende karakters en beroepsgroepen en toch samen als groep een hoop bereikt hebben.Annemarie Burgemeester03/12/2023Door de workshop met Irene bij #Lein heb ik zoveel meer kennis gekregen over social media en branding. Dat wat ik altijd al had willen weten kwam veelvuldig langs. Smaakt naar meer.Gertruda Ouwehand25/11/2023Een leuke en leerzame ervaring rijker! Irene is kundig en bekwaam. Ze werkt met eigen materiaal wat inzicht geeft in marketing in algemene zin. Daarnaast inzicht in welke tools ik kan inzetten voor mijn marketing en praktijkvoorbeelden die ik direct kan toepassen.Hans De Jonge04/09/2022Echt een topper in haar vak!Eline Verhoef20/07/2022Samen met Irene een marketingdag bij mij thuis gehad. Het was een ontzettend leerzame en vooral ook gezellige sessie. Ik weet nu veel beter waar mijn bedrijf voor staat en waar ik heen wil. Irene onwijs bedankt! :D