MARKETINGTRAINING | 1 dag
Brandingstrategie
in een dag
In één dag zorg ik ervoor dat jij weer vooruit kunt met je bedrijf. Branding is de blauwdruk van jouw onderneming. Als je niet weet wat je wilt vertellen? Hoe richt je dan je website en social media in?
- Di. 25 juni
- Utrecht
- 1 dag
- Max. 8
- 475,- excl. 21% BTW
Brandingstrategie in 1 dag
Je wilt een advertentie laten maken, maar je hebt eigenlijk geen idee wat je erop moet zetten. Je werkt aan je nieuwe website, maar het traject lijkt eindeloos te duren omdat je geen keuzes kunt maken. Je wilt een brochure laten maken, maar op het samenstellen van de inhoud loop je vast.
Zomaar wat voorbeelden van klanten die met een brandingprobleem rondliepen. Ze hadden een prima logo, het aanbod was duidelijk maar wat hun verhaal was? Dat bleef maar vaag.
Tijdens deze strategiedag
- Wordt duidelijk welke kernwaarden bij jouw bedrijf horen
- Bepalen we een richting voor de slogan/payoff van jouw bedrijf is
- Stellen we de kernwaarden samen die je toepast in je marketinguitingen
- Brengen we de klantreis in kaart
- Geven we invulling aan klantreis d.m.v. de kernwaarden
- Stellen we een plan van aanpak op om de huidige marketing te voorzien van de nieuwe inzichten.
Hoe ziet de trainingsdag eruit?
- De dag duurt ongeveer van 10:00 – 16:00, dit is afhankelijk van de dynamiek en het enthousiasme.
- We bespreken eerst wat het strategische doel is van jouw bedrijf en hoe jouw ideale klant eruitziet
- Tijdens het kopje thee of koffie starten we op en gaan we alle kernwaarden op papier zetten.
- Tegen de middagpauze krijg je al meer gevoel bij de uitstraling van je bedrijf
- In de middag brengen we de klantreis in kaart en wordt duidelijk hoe de kernwaarden tot uiting komen.
- Aan het einde van de middag sluiten we af met een plan van aanpak
- Op weg naar huis zit je vol inspiratie maar ook rust, je weet nu wat het verhaal is dat je naar buiten gaat brengen en kunt dit op een consistente manier gaan doen.
De eerste stap vooruit: jouw aanmelding!
Doelgroep
Deze brandingtraining is geschikt voor zzp’ers, ondernemers, marketeers, contentmarketeers, social media marketeers, digital marketeers etc.
Locatie
Restaurant Vroeg
Achterdijk 1
3981 HA Bunnik (Utrecht)
Aantal dagen
1 dag
Tijdstip
9:30-16:30 uur
Investering
€475,- excl. btw. voor 1 dag p.p.
Inclusief
- Catering gedurende de dag
- Trainingsmaterialen
- Certificaat
- Boek
Training incompany
Deze training kan ook incompany worden gegeven bij jou op kantoor. Wil je weten wat de kosten hiervan zijn? Vraag dan een incompany offerte aan.
Twijfel je nog of heb je vragen? Geen probleem, bel of mail me gerust. Ik kijk ernaar uit je verder te helpen met een sterke strategie!
Meld je nu aan voor deze training!
Wil je meer weten? Soms is het eenvoudiger om zelf jouw eigen belafspraak in te plannen!
Desiree Orij26/04/2024 Ik heb de trainingsdag social media strategie gevolgd bij Irene. En dat is me goed bevallen: ik kan nu een strategie maken, een format bedenken, mijn merkwaarden benoemen. Irene is creatief, luistert goed, en denkt mee. De materialen die ze gebruikt en uitdeelt zijn prachtig! Nancy Klompenhouwer22/04/2024 Hele leuke en leerzame cursusdag. Irene kan goed luisteren, is creatief en heeft veel kennis. Door die combinatie geeft Irene je, gericht op jouw bedrijf, inzichten en veel inspiratie Albert Rosenbrand10/04/2024 Irene heeft voor StartSmart Hoeksche Waard een fantastische avond georganiseerd die naast zeer informatief ook nog eens zeer vermakelijk was. Vol praktische tips en oefeningen waarmee de leden van StartSmart direct mee aan de slag konden. Veel dank! Rian Van Der Ree23/02/2024 In december heb ik de training Authentiek op LinkedIn gevolgd bij Irene van MarketingMadame. Het was een erg leerzame, maar vooral ook inspirerende training! Er werd gebruik gemaakt van veel verschillende werkvormen, zodat het geen moment saai was om er te zijn. In een groep van 8 mensen was er aandacht voor iedereen! Aanrader! Rian van der Ree Marcella Giessen18/01/2024 In december '23 heb ik een 2-daagse training Authentiek op LinkedIn gevolgd. Door alle oefeningen ben je bezig met jezelf en je bedrijf. Nadenken over bijvoorbeeld het 'Why, How & What-model' geeft je weer inzicht in waarom je de dingen doet die je doet. Ook het bedenken welke onderwerpen er allemaal zijn om over te schrijven zorgt ervoor dat je inziet hoeveel je kunt posten. Met als resultaat: dat ik gemakkelijker en betere berichten op LinkedIn post. Naast het feit dat ik het nu eindelijk leuk vind om te doen, ben ik ook zichtbaar op LinkedIn. albert van den berg16/01/2024 Afgelopen december de 2-daagse training 'authentiek op LinkedIn' gevolgd. Het was een erg leuke en leerzame training. Ik heb een hoop geleerd over LinkedIn, hoe het werkt en hoe je het in kan zetten, tegelijk ook een hoop geleerd over mijzelf. Het was erg prettig dat we met 8 personen waren met verschillende karakters en beroepsgroepen en toch samen als groep een hoop bereikt hebben. Annemarie Burgemeester03/12/2023 Door de workshop met Irene bij #Lein heb ik zoveel meer kennis gekregen over social media en branding. Dat wat ik altijd al had willen weten kwam veelvuldig langs. Smaakt naar meer. Gertruda Ouwehand25/11/2023 Een leuke en leerzame ervaring rijker! Irene is kundig en bekwaam. Ze werkt met eigen materiaal wat inzicht geeft in marketing in algemene zin. Daarnaast inzicht in welke tools ik kan inzetten voor mijn marketing en praktijkvoorbeelden die ik direct kan toepassen. Hans De Jonge04/09/2022 Echt een topper in haar vak! Eline Verhoef20/07/2022 Samen met Irene een marketingdag bij mij thuis gehad. Het was een ontzettend leerzame en vooral ook gezellige sessie. Ik weet nu veel beter waar mijn bedrijf voor staat en waar ik heen wil. Irene onwijs bedankt! :D